Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Васюткіна Н. В. Формування маркетингової цінової політики підприємства на збалансованому ціннісному підході / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2017. - № 3. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2017_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васюткіна Н. В. Формування маркетингової цінової політики підприємства на збалансованому ціннісному підході / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2017. - № 3. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2017_3_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |