Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Антошкина Л. И. Налоговый маркетинг как метод оптимизации условий ведения бизнеса / Л. И. Антошкина // Економіка і управління. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антошкина Л. И. Налоговый маркетинг как метод оптимизации условий ведения бизнеса / Л. И. Антошкина // Економіка і управління. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |