Наукова періодика України Економіка і управління


Антошкина Л. И. 
Налоговый маркетинг как метод оптимизации условий ведения бизнеса / Л. И. Антошкина // Економіка і управління. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_3_12
  Повний текст PDF - 278.503 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антошкина Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антошкина Л. И. Налоговый маркетинг как метод оптимизации условий ведения бизнеса / Л. И. Антошкина // Економіка і управління. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2013_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського