![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка і управління |
Мамалига С. В. Сучасні напрямки розвитку маркетингу / С. В. Мамалига, К. М. Чорнокозинська // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамалига С. В. Сучасні напрямки розвитку маркетингу / С. В. Мамалига, К. М. Чорнокозинська // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |