Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Сабецька Т. І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т. І. Сабецька // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сабецька Т. І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т. І. Сабецька // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |