Наукова періодика України Економіка і управління


Сабецька Т. І. 
Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т. І. Сабецька // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_23
  Повний текст PDF - 148.337 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сабецька Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сабецька Т. І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т. І. Сабецька // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сабецька Тетяна Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського