Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Kusniak B. Marketing innovative policy at meat food market / B. Kusniak, V. Dobrianska, L. Tytarenko // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_9 Визначено напрям адаптації підприємств м'ясопереробної промисловості до ринкового середовища як формування і реалізація раціональної товарної інноваційної політики. Досліджено маркетинг інновацій підприємства, практичне застосування теоретичних знань. Запропоновано на основі аналізу регіонального ринку м'ясопродуктів розширити асортимент ТОВ "Глобинський м'ясокомбінат" перспективним товаром, що може зайняти свою частку ринку, - "Шинка з білими грибами". Розглянуто дві можливих концепції цього товару. Здійснено комплексне інтегральне оцінювання конкурентоспроможності двох варіантів товару, що показало переваги їх позиціонування у сегменті "м'ясні делікатеси". Доведено необхідність розроблення й аналізу декількох концепцій товару та його позиціонування у різних сегментах ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kusniak B. Marketing innovative policy at meat food market / B. Kusniak, V. Dobrianska, L. Tytarenko // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |