Наукова періодика України Економіка і регіон


Kuzniak B. 
Features of the application of digital strategy and customer journey mapping to promote organic products / B. Kuzniak, I. Novytska, E. Khaustova // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_12
Розглянуто та узагальнено маркетингові інструменти для просування органічної продукції на ринку. Digital - стратегія просування продукції розглядається як поєднання цифрових можливостей, які надають компанії переваги на ринку. Створення конкурентоздатної продукції виходить з її оцінки та розробки оптимальної стратегії. Проведено оцінку роботи цифрової реклами в різних засобах масової інформації. Надано визначення маркетингової технології, яка спрощує спілкування з клієнтами і робить комунікативну стратегію більш ефективною і цілісною, та карти циклу взаємодії бренду зі споживачем. Обгрунтовано переваги застосування digital - стратегії та customer journey, які сприяють збільшенню можливостей фірми у боротьбі за споживачів. Залежно від мети маркетингової стратегії встановлено різні елементи digital-стратегії, які найчастіше можуть застосовувати маркетологи. Визначено засоби, що охоплюють аудиторію мобільних додатків, веб-сайтів для мобільних пристроїв, моментальних статей і відео - сайтів. Проведено аналіз комплексу заходів, який допоможе покупцеві користуватися продуктами та послугами виробників органічної продукції із задоволенням. Установлено оптимальне розміщення посилань на рекламу в соціальних мережах за стратегією digital маркетингу. Проаналізовано цифрові тактики та канали для зв'язку зі споживачами за стратегією digital - маркетингу. Проведено аналітику в трьох напрямках: вивчення аудиторії; вивчення ринку; вивчення точок контакту з брендом. Визначено основні елементи даних стратегій, які вдосконалюють просування органічних продуктів на ринки. Запропоновано реалізацію стратегії: медіапланування, налаштування системи збору даних, запуск рекламної кампанії для виробників органічної продукції.
  Повний текст PDF - 368.862 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kuzniak B.
  • Novytska I.
  • Khaustova E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kuzniak B. Features of the application of digital strategy and customer journey mapping to promote organic products / B. Kuzniak, I. Novytska, E. Khaustova // Економіка і регіон. - 2018. - № 3. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2018_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського