Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Маховка В. М. Проблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту України / В. М. Маховка, С. С. Красноштан // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_7 Розглянуто проблематику управління позиціонуванням національного туристичного продукту та його ключові компоненти. Надано основну інформацію стосовно загальносвітових підходів до управління туристичним продуктом у різних країнах світу, мінімізації негативних чинників і пошуків доцільної ніші на ринку. Згадано головні компоненти системи класифікації та їх головні групи. Надано цінну інформацію стосовно формування якісного механізму позиціонування національного туристичного продукту на світовому рівні. Розглянуто п'ять основних типів позиціонування національного туристичного продукту. Увагу приділено можливим елементам майбутньої системи позиціонування України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маховка В. М. Проблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту України / В. М. Маховка, С. С. Красноштан // Економіка і регіон. - 2017. - № 5. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_5_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |