Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Dobrianska V. Investigation of "Cool" Brands Influence on the Domestic Customer Market / V. Dobrianska, V. Miroshnychenko, L. Huzevska // Економіка і регіон. - 2017. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_1_6 Розглянуто сучасне трактування поняття "бренд", роль брендів при здійсненні маркетингового впливу фірми на споживачів, іміджеві характеристики товарної марки, специфіку cool-брендів. Досліджено cool-бренди з точки зору вітчизняної аудиторії. Дослідження проведено шляхом опитування осіб у віці від 20 до 35 років методом особистого інтерв'ю і за допомогою соціальних мереж. Для аналізу обрано торгові марки/бренди, які зустрічалися в опитуваннях хоча б тричі. З проведеного дослідження зроблено висновок про те, що для вітчизняної молодіжної аудиторії "найкрутішим" напоєм є "Coca-Cola", найбільш "крутою" маркою одягу - "Adidas", автомобілем - BMW, а комп'ютери й інша техніка "Apple" поза конкуренцією серед тих, хто вважає себе крутими користувачами. З'ясовано, що "круті" бренди виникають унаслідок особливої поведінки людей зі специфічною мотивацією самовираження; для цілеспрямованого та планомірного створення "крутих" брендів необхідні психологічні дослідження, головним методом яких є психологічні експерименти і психологічні тести. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dobrianska V. Investigation of "Cool" Brands Influence on the Domestic Customer Market / V. Dobrianska, V. Miroshnychenko, L. Huzevska // Економіка і регіон. - 2017. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2017_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |