Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Tesolkin A. The optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory / A. Tesolkin, L. Shaparenko // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_17 Життя сучасного суспільства неможливо уявити без реклами. Вона стає сполучною ланкою між виробником та споживачем. За умов насичення ринку товарами і послугами реклама є надийним інструментом просування товарів на ринок. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії, яка дозволить уникнути помилок при проведенні реклами і мінімізувати ризики, пов'язані з непорозумінням споживача, та підвищити ефективність реклами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Tesolkin A. The optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory / A. Tesolkin, L. Shaparenko // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |