Наукова періодика України Економіка і регіон


Tesolkin A. 
The optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory / A. Tesolkin, L. Shaparenko // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_17
Життя сучасного суспільства неможливо уявити без реклами. Вона стає сполучною ланкою між виробником та споживачем. За умов насичення ринку товарами і послугами реклама є надийним інструментом просування товарів на ринок. Але для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії, яка дозволить уникнути помилок при проведенні реклами і мінімізувати ризики, пов'язані з непорозумінням споживача, та підвищити ефективність реклами.
  Повний текст PDF - 948.372 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Tesolkin A.
  • Shaparenko L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Tesolkin A. The optimal cost management research for advertising on the basis of dairy milk factory / A. Tesolkin, L. Shaparenko // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2016_6_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського