Наукова періодика України | Економіка і регіон | ||
Хамініч С. Ю. Розроблення ефективної стратегії просування нового товару / С. Ю. Хамініч, А. Ю. Шумська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_3 Досліджено розроблення ефективної стратегії просування нового товару на ринок морозива України на прикладі ТОВ "Ласунка". Доведено результативність використання стратегії розвитку нового товару - морозива "Стакан-Великан", а також стратегії недорогої якості. Проаналізовано доцільність обраних стратегій просування нового товару на ринок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хамініч С. Ю. Розроблення ефективної стратегії просування нового товару / С. Ю. Хамініч, А. Ю. Шумська // Економіка і регіон. - 2015. - № 2. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2015_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |