Яковенко В. В. 
Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами / В. В. Яковенко, В. В. Ковалевська // Економіка і регіон. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_2_14
The article is devoted to the problem of evaluation of economic efficiency of advertising. The article analyses the existing approaches to forecasting and calculation of the advertising effect. The author suggested her own method of complex assessment of the effectiveness of advertising. The method is based on the theory of probability, and integrates the communicative and economic assessment of the effectiveness of advertising, indicators of media planning.
  Повний текст PDF - 184.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко В.
  • Ковалевська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко В. В. Прогнозування рекламного ефекту методом комплексної оцінки ефективності реклами / В. В. Яковенко, В. В. Ковалевська // Економіка і регіон. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковалевська Вікторія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського