Наукова періодика України | Економіка: реалії часу | ||
Шиманська А. А. Управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: економічний та філософський підходи / А. А. Шиманська // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 3. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шиманська А. А. Управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: економічний та філософський підходи / А. А. Шиманська // Економіка: реалії часу. - 2015. - № 3. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2015_3_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |