Наукова періодика України | Економіка: реалії часу | ||
Григорук П. М. Теоретико-методологічні засади інтегрального оцінювання ефективності маркетингових рішень / П. М. Григорук // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 3. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_3_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорук П. М. Теоретико-методологічні засади інтегрального оцінювання ефективності маркетингових рішень / П. М. Григорук // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 3. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_3_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |