Наукова періодика України Економіка: реалії часу


Млинко І. Б. 
Впровадження контролінгу маркетингу на підприємствах ВПГ України: необхідність, основні переваги та проблеми / І. Б. Млинко // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 1. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_1_18
  Повний текст PDF - 327.5 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Млинко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Млинко І. Б. Впровадження контролінгу маркетингу на підприємствах ВПГ України: необхідність, основні переваги та проблеми / І. Б. Млинко // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 1. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_1_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Млинко Ірина Богданівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського