Наукова періодика України Економіка промисловості


Чеботарев В. А. 
Економічні засади формування маркетингової політики про-довольчих компаній / В. А. Чеботарев // Економіка промисловості. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2015_2_9
  Повний текст PDF - 568.171 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чеботарев В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чеботарев В. А. Економічні засади формування маркетингової політики про-довольчих компаній / В. А. Чеботарев // Економіка промисловості. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2015_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського