Наукова періодика України | Економіка промисловості | ||
Чеботарев В. А. Економічні засади формування маркетингової політики про-довольчих компаній / В. А. Чеботарев // Економіка промисловості. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2015_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чеботарев В. А. Економічні засади формування маркетингової політики про-довольчих компаній / В. А. Чеботарев // Економіка промисловості. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2015_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |