![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економіка промисловості |
Звягінцева О. Б. Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Звягінцева О. Б. Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |