Наукова періодика України | Экономика Крыма | ||
Погасій В. І. Маркетингова стратегія просування бренду на ринку житлової нерухомості м. Києва: реалії ринку та шляхи підвищення ефективності / В. І. Погасій // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 367-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_80 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Погасій В. І. Маркетингова стратегія просування бренду на ринку житлової нерухомості м. Києва: реалії ринку та шляхи підвищення ефективності / В. І. Погасій // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 367-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_80. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |