Наукова періодика України | Економіст | ||
Литовченко І. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - № 11. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2016_11_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Литовченко І. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - № 11. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2016_11_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |