Наукова періодика України Економіст


Литовченко І. 
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - № 11. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2016_11_7
  Повний текст PDF - 258.654 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Литовченко І.
  • Жарська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Литовченко І. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - № 11. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2016_11_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Литовченко Ірина Львівна (економічні науки)
  • Литовченко Ірина Володимирівна (економічні науки)
  • Литовченко Ігор Володимирович (економічні науки)
  • Литовченко Ірина Львiвна (економічні науки)
  • Жарська Ірина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського