Наукова періодика України Економічні науки


Талах Т. А. 
Методика управлінського аналізу витрат на маркетинг / Т. А. Талах // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 323-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2015_12%281%29__43
  Повний текст PDF - 200.655 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Талах Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Талах Т. А. Методика управлінського аналізу витрат на маркетинг / Т. А. Талах // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2015. - Вип. 12(1). - С. 323-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2015_12(1)__43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Талах Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського