Наукова періодика України Економічні науки


Гуржій Н. М. 
Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11%282%29__19
  Повний текст PDF - 432.958 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гуржій Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гуржій Н. М. Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11(2)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гуржій Наталія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського