Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Гуржій Н. М. Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11%282%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуржій Н. М. Місце керівника в механізмі реалізації маркетингових стратегій / Н. М. Гуржій // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2014_11(2)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |