Михальчишина Л. Г. 
Маркетинговий аудит: сутність, завдання, перспективи розвитку / Л. Г. Михальчишина, А. О. Ярославський // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(3). - С. 513-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10%283%29__85
  Повний текст PDF - 301.58 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михальчишина Л.
  • Ярославський А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михальчишина Л. Г. Маркетинговий аудит: сутність, завдання, перспективи розвитку / Л. Г. Михальчишина, А. О. Ярославський // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(3). - С. 513-519. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(3)__85.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Михальчишина Лариса Гаврилівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського