Наукова періодика України Економічні науки


Чужинов І. Й. 
Маркетинговий аудит маркетингових стратегій підприємств в нових умовах споживання / І. Й. Чужинов // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 472-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7%283%29__60
  Повний текст PDF - 449.405 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чужинов І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чужинов І. Й. Маркетинговий аудит маркетингових стратегій підприємств в нових умовах споживання / І. Й. Чужинов // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 472-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7(3)__60.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського