Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Чужинов І. Й. Маркетинговий аудит маркетингових стратегій підприємств в нових умовах споживання / І. Й. Чужинов // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 472-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7%283%29__60 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чужинов І. Й. Маркетинговий аудит маркетингових стратегій підприємств в нових умовах споживання / І. Й. Чужинов // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(3). - С. 472-478. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7(3)__60. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |