Наукова періодика України Економічні науки


Морохова В. О. 
Місце концепцій маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання / В. О. Морохова, Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 228-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9%281%29__29
  Повний текст PDF - 190.722 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Морохова В.
  • Борзаковська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Морохова В. О. Місце концепцій маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання / В. О. Морохова, Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 228-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Морохова Валентина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського