Наукова періодика України | Економічні науки | ||
Морохова В. О. Місце концепцій маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання / В. О. Морохова, Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 228-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9%281%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морохова В. О. Місце концепцій маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання / В. О. Морохова, Л. В. Борзаковська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 228-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |