Наукова періодика України Економіка. Менеджмент. Бізнес


Дарчук В. Г. 
Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2019. - № 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2019_1_15
  Повний текст PDF - 662.383 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дарчук В.
  • Крижко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дарчук В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2019. - № 1. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2019_1_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дарчук Вероніка Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського