Наукова періодика України | Економіка. Менеджмент. Бізнес | ||
Балановська Т. І. Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балановська Т. І. Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_4_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |