Наукова періодика України Економіка. Менеджмент. Бізнес


Балановська Т. І. 
Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_4_4
  Повний текст PDF - 605.097 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Балановська Т.
  • Гавриш О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Балановська Т. І. Формування маркетингової стратегії як складової антикризового управління підприємством / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2015. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2015_4_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Балановська Тетяна Іванівна (економічні науки)
  • Гавриш Оксана Миколаївна (економічні науки)
  • Гавриш Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського