Наукова періодика України | Економічні інновації | ||
Андрєєва Н. М. Методологічні аспекти впровадження форсайту в систему діагностики маркетингової політики на підприємствах України / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економічні інновації. - 2017. - Вип. 64. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2017_64_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва Н. М. Методологічні аспекти впровадження форсайту в систему діагностики маркетингової політики на підприємствах України / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економічні інновації. - 2017. - Вип. 64. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2017_64_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |