Наукова періодика України Економічні інновації


Маштакова І. О. 
Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І. О. Маштакова // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 60(1). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%281%29__33
  Повний текст PDF - 500.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Маштакова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Маштакова І. О. Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І. О. Маштакова // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 60(1). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60(1)__33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського