Наукова періодика України | Економічні інновації | ||
Маштакова І. О. Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І. О. Маштакова // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 60(1). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%281%29__33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маштакова І. О. Маркетинг освітніх послуг: сутність та методи оцінки ефективності / І. О. Маштакова // Економічні інновації. - 2015. - Вип. 60(1). - С. 293-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60(1)__33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |