Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Мардар М. Р. Формування споживчих переваг до функціональних продуктів харчування на основі маркетингових досліджень / М. Р. Мардар // Економіка харчової промисловості. - 2015. - № 1. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2015_1_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мардар М. Р. Формування споживчих переваг до функціональних продуктів харчування на основі маркетингових досліджень / М. Р. Мардар // Економіка харчової промисловості. - 2015. - № 1. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2015_1_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |