Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Павлов О. І. Імідж сільських територій як об’єкт маркетингу / О. І. Павлов // Економіка харчової промисловості. - 2014. - № 4. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2014_4_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павлов О. І. Імідж сільських територій як об’єкт маркетингу / О. І. Павлов // Економіка харчової промисловості. - 2014. - № 4. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2014_4_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |