Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Сахацький М. П. 
Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / М. П. Сахацький, Г. М. Запша, О. А. Белевят // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_1_10
  Повний текст PDF - 137.168 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сахацький М.
  • Запша Г.
  • Белевят О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сахацький М. П. Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / М. П. Сахацький, Г. М. Запша, О. А. Белевят // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сахацький Микола Павлович (економічні науки)
  • Запша Галина Миколаївна (економічні науки)
  • Белевят Оксана Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського