Наукова періодика України | Економіка. Фінанси. Право | ||
Гришина Н. В. Формування стратегічного маркетингу підприємства та оцінка його ефективності / Н. В. Гришина, І. А. Хмарська, К. О. Алексеенко // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1(2). - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_1%282%29__4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гришина Н. В. Формування стратегічного маркетингу підприємства та оцінка його ефективності / Н. В. Гришина, І. А. Хмарська, К. О. Алексеенко // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1(2). - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_1(2)__4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |