Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Чужиков А. В. Ідентифікація конкурентоспроможності медійних продуктів / А. В. Чужиков // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чужиков А. В. Ідентифікація конкурентоспроможності медійних продуктів / А. В. Чужиков // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |