Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Левченко К. А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики / К. А. Левченко // Економіка та держава. - 2018. - № 3. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_3_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Левченко К. А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики / К. А. Левченко // Економіка та держава. - 2018. - № 3. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_3_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |