Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_12_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_12_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |