Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Двуліт З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_10_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Двуліт З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_10_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |