Наукова періодика України Економіка та держава


Двуліт З. П. 
Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_10_4
  Повний текст PDF - 202.468 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Двуліт З.
  • Наумчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Двуліт З. П. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній / З. П. Двуліт, С. І. Наумчук // Економіка та держава. - 2018. - № 10. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_10_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Двуліт Зоряна Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського