Тлуста Г. Ю. 
Формування комплексу маркетингу страхової компанії / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар // Економіка та держава. - 2016. - № 3. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_3_17
  Повний текст PDF - 242.112 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тлуста Г.
  • Гефтар М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тлуста Г. Ю. Формування комплексу маркетингу страхової компанії / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар // Економіка та держава. - 2016. - № 3. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_3_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського