Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Шехайтлі К. М. Корпоративна соціальна відповідальність як фактор підвищення конкурентоспроможності телевізійної компанії / К. М. Шехайтлі // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шехайтлі К. М. Корпоративна соціальна відповідальність як фактор підвищення конкурентоспроможності телевізійної компанії / К. М. Шехайтлі // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |