Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Соломянюк Н. М. Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_11_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_11_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |