Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Супрунова Є. С. Холістичний маркетинг основні положення і передумови формування / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. - 2012. - № 9. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_9_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Супрунова Є. С. Холістичний маркетинг основні положення і передумови формування / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. - 2012. - № 9. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_9_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |