Наукова періодика України Економіка та держава


Супрунова Є. С. 
Холістичний маркетинг основні положення і передумови формування / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. - 2012. - № 9. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_9_21
  Повний текст PDF - 71.275 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Супрунова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Супрунова Є. С. Холістичний маркетинг основні положення і передумови формування / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. - 2012. - № 9. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_9_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського