Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Пшенишнюк І. О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_7_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пшенишнюк І. О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_7_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |