Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Бук Л. М. Розвиток брендингу на українському ринку / Л. М. Бук // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_3_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бук Л. М. Розвиток брендингу на українському ринку / Л. М. Бук // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |