Наукова періодика України Економіка та держава


Мордвінцева Т. В. 
Роль маркетингу в стратегічному управлінні металургійними підприємствами / Т. В. Мордвінцева // Економіка та держава. - 2008. - № 9. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_9_18
  Повний текст PDF - 139.595 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мордвінцева Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мордвінцева Т. В. Роль маркетингу в стратегічному управлінні металургійними підприємствами / Т. В. Мордвінцева // Економіка та держава. - 2008. - № 9. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2008_9_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мордвінцева Тетяна Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського