Наукова періодика України Economic annals-XXI


Терещук В. І. 
Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України / В. І. Терещук, М. І. Терещук // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4%282%29__2
  Повний текст PDF - 119.947 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терещук В.
  • Терещук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терещук В. І. Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України / В. І. Терещук, М. І. Терещук // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4(2)__2.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського