Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Nozdrenko E. Adaptive advertising strategies in ecoproduct promotion / E. Nozdrenko, E. Khokhlova // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(2). - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8%282%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Nozdrenko E. Adaptive advertising strategies in ecoproduct promotion / E. Nozdrenko, E. Khokhlova // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(2). - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8(2)__7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |