Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Голубкова Т. В. Влияние факторов макросреды на развитие комплекса маркетинга в области культуры Балтийского региона / Т. В. Голубкова, А. Б. Ільина // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 3-4(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голубкова Т. В. Влияние факторов макросреды на развитие комплекса маркетинга в области культуры Балтийского региона / Т. В. Голубкова, А. Б. Ільина // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 3-4(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4(1)__21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |