Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Mazaraki A. National tourist brand: priorities and formation resources / A. Mazaraki, M. Boiko, G. Mykhailichenko // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 9-10(1). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_9-10%281%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Mazaraki A. National tourist brand: priorities and formation resources / A. Mazaraki, M. Boiko, G. Mykhailichenko // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 9-10(1). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_9-10(1)__12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |