Наукова періодика України Economic annals-XXI


Mazaraki A. 
National tourist brand: priorities and formation resources / A. Mazaraki, M. Boiko, G. Mykhailichenko // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 9-10(1). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_9-10%281%29__12
  Повний текст PDF - 293.796 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Mazaraki A.
  • Boiko M.
  • Mykhailichenko G.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Mazaraki A. National tourist brand: priorities and formation resources / A. Mazaraki, M. Boiko, G. Mykhailichenko // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 9-10(1). - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_9-10(1)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мазаракі Анатолій Антонович (1950–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського