Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Царук Н. Г. Маркетингова система інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12%282%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Царук Н. Г. Маркетингова система інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(2)__7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |