Наукова періодика України Economic annals-XXI


Царук Н. Г. 
Маркетингова система інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12%282%29__7
  Повний текст PDF - 109.27 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Царук Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Царук Н. Г. Маркетингова система інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(2)__7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Царук Наталія Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського