Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Шепеленко О. В. Економічний механізм діагностики ефективності рекламної діяльності на споживчому ринку / О. В. Шепеленко, С. А. Граніш // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 1-2(1). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_1-2%281%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шепеленко О. В. Економічний механізм діагностики ефективності рекламної діяльності на споживчому ринку / О. В. Шепеленко, С. А. Граніш // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 1-2(1). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_1-2(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |