Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Богун Л. Ю. Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28%284%29__23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богун Л. Ю. Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28(4)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |