Наукова періодика України Економічний аналіз


Богун Л. Ю. 
Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28%284%29__23
  Повний текст PDF - 805.807 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Богун Л.
  • Розумей С.
  • Ніколаєнко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Богун Л. Ю. Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 4. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28(4)__23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Розумей Світлана Борисівна (економічні науки)
  • Ніколаєнко Ірина Володимирівна (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського