Наукова періодика України Економічний аналіз


Малік Л. В. 
Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ / Л. В. Малік // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 306-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%281%29__43
  Повний текст PDF - 694.254 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малік Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малік Л. В. Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ / Л. В. Малік // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 306-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(1)__43.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського