Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Малік Л. В. Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ / Л. В. Малік // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 306-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%281%29__43 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Малік Л. В. Формування бренд-іміджу дестинації в реаліях сучасної України на засадах упровадження КСВ / Л. В. Малік // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 1. - С. 306-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(1)__43. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |